Josse - Mitt liv och mina tankar

Vår!!!

Publicerad 2012-03-12 15:58:56 i Allmänt,

Vilket härligt väder det är ute. Blir så lycklig när man vaknar av att solen lyser in i sovrummet och värmer en. Just nu sitter jag hod Alex och David och ska egentligen plugga men jag kommer inte riktigt på vad jag ska skriva om. Brevid mig står en gnällig Texas och tycker att livet med tratt inte är så underbart. Längtar väldigt mycket tills i morgon då jag kan hämta ut mina glasögon och linser. Saknar dem riktigt mycket faktiskt. Blir inte riktigt samma sak med linserna tycker jag faktiskt. Ska även köpa saker till bilarna så de kanske kan börja fungera igen. Riktigt tråkigt att inte ha någon bil just nu. Men jag har bestämt mig för att inte använda bilen så mycket. Ska börja gå och åka buss när jag ska någonstans. Lite för att bensinen har blivit så dyr, men även för min egna skull. Ska försöka sluta äta godis och dricka så mycket dricka också. Hoppas att detta går bra nu. Ska klara detta nu. Känns som att det kan vara enklare under våren och sommaren att gå överallt än under vintern. Sen är det ju skönare att gå på sommaren också. Funderar på att börja åka ut till Skutberget och gå igen också. Saknar turerna vi tog förra sommaren. Och självklart saknar jag träningen väldigt mycket. Men just nu har jag ingen direkt energi till det. Vilket inte känns helt okej faktiskt. Men snart så ska jag börja igen:D

Nu ska jag fortsätta plugga:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela