Josse - Mitt liv och mina tankar

Trött

Publicerad 2012-03-01 01:24:56 i Allmänt,

Ligger i sängen och försöker sova. Tyvärr går det inte riktigt som jag tänkt mig. Jag är jättetrött och har huvudvärk men min kropp vill inte sova. Konstigt!:-/ I morgon ska det pluggas och städad. Håkan åker till Enköping så han kommer nog hem ganska sent. Tror att jag och Texas tar en mysdag och bara tar det lugnt med alla måsten. Kanske en sväng ut till hundrastgården också. Det lär märkas. Saknar mina glasögon otroligt mycket. Är så tråkigt med linser att man ska komma ihåg att plocka ut dem innan man somnar. Vilket gör att jag plockar ur dem ganska tidigt på kvällen så jag inte glömmer bort dem. Det hade verkligen vart skönt med glasögon då. Men jag har ju faktiskt vart in och beställt nya så förhoppningsvis kan jag hämta dem inom kort. Nu ska jag försöka sova igen:-D nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela