Josse - Mitt liv och mina tankar

Plugg!!

Publicerad 2012-03-30 15:37:51 i Allmänt,

Sitter just nu hos Becca och pluggar. Håller på med laboration i naturkunskapen. Riktigt drygt faktiskt. Vet ju typ vad som kommer hända, men måste man så måste man. Var ett tag sen jag uppdaterade nu, men mina dagar har gått åt till vovvepromenader, bus och plugg. Tycker faktiskt att det är riktigt kul att plugga nu, det går framåt. Och ser man resultat så blir det ju roligare:D I morgon blir det spårläggning med vovvarna och sen tillbaka till pluggandet. På söndag ska vi nog måla om i köket hemma och även måla om köksbordet. Ska bli riktigt gött att få ordning på köket nu. Länngtar verkligen tills mitt hem är riktigt klart.
Nu kanske jag blir lite bättre på att uppdatera, men det märks:P

Tillbaka till plugget nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela