Josse - Mitt liv och mina tankar

sommar!!

Publicerad 2012-07-10 22:32:07 i Allmänt,

Just nu vill jag verkligen att det ska bli v 31, så jag får en liten minisemester. Har varit ganska.mycket jobb nu på sistone. Men idag och igår så fick jag vara hemma pga nackspärr. Det suger totalt. Har så dåligt samvete för att jag inte kunnat jobba. Men i morgon blir det jobb. Känner mig lite bättre nu, så ska tvinga iväg mig i morgon även.om jag har ont. Jobbar 7-11 och 18-21 så det är ju iaf inga långa pass. Sen är jag ledig torsdag och jobbar fredag. Sen tar jag helg igen:-) fredag ska bilen besiktas också, så.det blir en extra rolig dag:-D hehe. Nu ska jag återgå till tvn och försöka sova:-) längre uppdatering kommer förhoppningsvis under veckan:-D Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela