Josse - Mitt liv och mina tankar

Torsdag

Publicerad 2012-01-19 16:56:05 i Allmänt,

Har precis kommit hem efter att ha kört Carro till tåget. Nu ska jag gå igenom engelskauppgifterna som är kvar och sen kanske börja med de nya kurserna. Eller så pluggar matte inför provet istället. Det märks vad det blir.

Har varit på strålande humör hela dagen. Kanske lite vårkänslor som kommer krypandes? Men så vet jag att de har varnat för snö under helgen och nästa vecka. Kan ju hoppas att det inte stämmer och att våren får komma mycket tidigt i år:D Känns som att efter jul och nyår så kan snön kvitta. Fast är lite kluven där. Vill ju ha snö och kyla under rallyt också:S

Måste bara säga att jag är sjukt trött på människor som säger en sak, men gör en annan. Eller ljuger en rakt upp i ansiktet. Såna människor har jag ingen som helst lust att ha med och göra. (de som tar åt sig och känner sig träffade, Inte mitt problem!)


Älskar min "lilla" familj mest i hela världen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela