Josse - Mitt liv och mina tankar

Sooova:D

Publicerad 2012-01-23 23:08:32 i Allmänt,

Dags att gå och lägga sig nu. Sista tvättmaskinen är hängd nu och tvättmaskinen är laddad med ny tvätt som får vänta tills i morgon. Har inte hunnit så mycket som jag skulle gjort. Blev visst ett längre bad än jag tänt mig. Var sååå skönt så jag slappnade av lite för mycket. Halv sex kommer älskling in och har precis pratat med Carro, som var i Kil just då. Jag hade lovat att hämta henne på station och köra hem henne. Så det blev liiite bråttom att duscha och göra sig i ordning. Sen slänga sig iväg. Måste bara säga att Becca hade ju ingen tur alls idag. Skrapad sida/bakskärm på audin. Usch! Jag lider med dig! Jag vet hur det känns att vara orsaken till skador på bilen. Det saknas två dimljus på min bil, som dessutom står stilla nu och har gjort i ett par veckor pga att en spännrulle till nån rem skurit. Det bolmade rök från motorhuven så jag trodde faktiskt att det brann i den. Och jag vågade ju inte öppna motorhuven heller i fall det brann. Så mycket var jag med på lektionerna när jag gick uniform att jag vet att börjar det brinna ska man inte tillföra syre. Men som tur var så brann det iaf inte och det behöver bara bytas lite grejer så går bilen igen:D Vilket jag hoppas sker på torsdag:D Tvingar älskling att vara hemma från jobbet i morgon. Tycker att det är bättre att han är hemma en dag och kurerar sig än att han blir ännu mer sjuk och blir sängliggandes i flera dagar. Lite smart måste jag få säga att jag är;D Nu blir det soffan, en bok och kanske lite sömn. Ska passa sötaste kusinen i morgon, så måste ju ha lite energi:D Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela