Josse - Mitt liv och mina tankar

Ny vecka, nya tag!

Publicerad 2012-01-23 15:55:07 i Allmänt,

Ännu en ny vecka kommen. Tycker tiden går alldeles för fort ibland. Dagen hinner inte ena börja innan den är slut igen. Fast på något konstigt vis så hinner man med ganska mycket. Idag vaknade jag vid 10-tiden. Har varit ut till i2 med Becca och vovvar och gått en promenad. Sen åkte vi till biltema så Becca fick köpa sig ett par cykelpumpar. Sen vidare till Bergvik så hon fick köpa sig strumpor och byxor. På vägen hem stannade vi på pekås och handlade lite. Nu har jag vart hemma nån timme eller två. Tog hand om tvätten när jag kom hem. Sen har jag och Texas bara myst i soffan under täcket. Underbart! Nu ska jag ta tag i pluggandet. Ska försöka läsa några sidor i min engelskabok och sen plugga matte. Har.matteprov på fredag. Tror inte jag klarar det. B-kursen är svårare än jag kommer ihåg från gymnasiet. Tror faktiskt att när tvättmaskinen är klar ska jag fylla upp badkaret och ta med mig boken in och lägga mig och läsa:-) sååå underbart:-D Nu ska jag mysa med Texas och älskling en stund:-D (min älskling är sjuk:-()

Kommentarer

Postat av: Pille

Publicerad 2012-01-23 22:34:10

Går du upp tidigare blir dagen mycke längre 😊 Tänkte fara å hälsa på er när jag åker till garaget men med sjuk älskling väntar jag ett tag. Nu när jag är frisk!

Postat av: Josse

Publicerad 2012-01-23 22:52:32

Jo det är ju sant. Men tycker att dagarna går fort ändå:P Du kanske kan komma nästa vecka? Har ganska mycket att göra denna veckan plus att håkan är dålig:( Han mår säkert bra i morgon men han får hålla sig hemma ändå:D Bättre vara hemma en dag än att jobba en dag och vara sjuk i en vecka:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela