Josse - Mitt liv och mina tankar

Nu är det väääldigt längesen....

Publicerad 2012-01-18 23:57:58 i Allmänt,

Nu är det väldigt längesen jag skrev något. Har hänt mycket under tiden.
Vi har flyttat till en större lägenhet, Texas har blivit riktigt stor och jag har börjat plugga upp mina gymnasiebetyg.
Har även hänt en massa andra saker som jag inte har lust att skriva om just nu.

Men ett nytt år bertyder väl ändå nya tag?
Har bestämt mig för att i år kommer det bli ett bra år. Jag tänker inte spilla en massa tid på människor som får mig att må dåligt. Och jag tänker sätta mig själv och min familj i första rum. Tyvärr kommer mina vänner nog känna sig åsidosatta, men det får bli så just nu. Har ingen energi till att dalta runt med de som säger sig vara mina vänner men hugger mig i ryggen så fort de får chansen till det.

Jag har bestämt mig för att i år ska jag skita fullständigt i vad folk runt mig säger om mig. Jag bryr mig helt enkelt inte. Till de som inte känner mig men känner något behov av att prata skit om mig, det är erat problem. Inte mitt. Jag har inget bekräftelsebehov och behöver inte prata skit om människor jag inte känner för att få mig själv att må bättre.

Mitt 2012 kommer bli ett underbart år!!

Ska försöka uppdatera lite oftare, men jag sitter inte vid datorn så ofta. Och än så länge finns ingen bloggapp till android(iaf vad jag vet:S). Men ska iaf försöka uppdatera nångång i veckan.

Nu har jag fått ur mig lite av mina tankar jag har, så nu ska jag försöka sova.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela