Josse - Mitt liv och mina tankar

Natten:-)

Publicerad 2012-01-24 23:38:02 i Allmänt,

Nu blir det äntligen natten. Har precis kommit ur badet efter någon timmes badning med tända ljus och min engelskabok. Riktigt skönt. Tror faktiskt att det är det enda stället jag får lugn och ro. Så underbart:-) I morgon ska jag handla och hämta en bok jag köpt. Älskling blir hemma i morgon också så kanske, men bara kanske, kan jag få med honom till Willys i morgon. Det beror väldigt mycket på om han orkar eller inte. Kan ju iaf hoppas att han orkar. Gillar inte att handla själv. Tycker det är riktigt tråkigt faktiskt. Jag måste försöka hitta ett par gardiner till vardagsrummet också. Känns som det aldrig kommer bli klart där annars. Måste även säga det att verkligheten kommer ikapp en snabbare än man tror. Tyvärr måste det kanske ske overkliga saker för att det ska hända. Men nu somnar jag snart så säger godnatt:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela