Josse - Mitt liv och mina tankar

Hemma igen

Publicerad 2012-01-24 17:15:39 i Allmänt,

Äntligen hemma igen:-) har grejat lite i extrarummet så mamma och baily får plats där när de kommer hem på fredag:-) ska strax hänga tvätten och sen sätta mig med matten. Usch! Fattar ingenting av det. Det var enklare när.man gick i skolan tycker jag. Pluggar man så som jag gör så finns det inte direkt nån att fråga heller. Finns både plus och minus med att plugga på distans. Det som ät bra med det är att man bestämmer själv när man vill plugga, man sitter inte fast i en skola hela dagarna och man kan göra andra saker när man vill. Det negativa är att saknar man självdisciplin så går det åt helvete direkt, man har ingen att fråga och det finns så mycket annat man kan göra istället för att sätta sig med boken. Det tog mig en termin att fatta att det inte går att göra allt i sista sekund. Denna terminen ska jag skärpa mig ordentligt. Nu ska jag hänga tvätten och plugga(suckar djupt) Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela