Josse - Mitt liv och mina tankar

Fryyyyyyser!!

Publicerad 2012-01-19 19:59:52 i Allmänt,

Usch vad jag fryser. Ska nog ta mig ett varmt bad och tända lite värmeljus här hemma.
Gick så där med pluggandet. Fastnade framför handbollen på tvn. De spelade riktigt dåligt idag. Enda som spelade stundvis bra var Kim Ekdahl. Förmodligen så sparar de typ Doder och dom till mellanrundan. Onödigt med skador på nyckelspelarna. Tycker bara att det är synd att de förlorade idag. De är så mycket bättre än Tyskland egentligen. Men alla har dåliga dagar. Roligt att de tog sig vidare till mellanrundan iaf:D

Nu ska jag vika tvätt och tända värmeljus. Sen ska jag fylla upp badvatten och ta mig ett långt avslappnande bad innan natten. Är trött som busen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela