Josse - Mitt liv och mina tankar

Äntligen fredag:D

Publicerad 2012-01-20 21:35:27 i Allmänt,

Äntligen kom fredagen. Har varit en ganska slapp dag med lite städande, besök och mys. Och myset lär fortsätta en stund till. Håkan står just nu och steker hamburgare. Mmmm vad gott det ska blir:D
Har fått det gamla vardagsrumsbordet sålt idag också, äntligen! Skönt att få bort det. Det har ju stått och tagit plats i extrarummet i snart en månad. Så nu kanske man kan få nån ordning därinne också. Vet bara inte vart vi ska göra av linneskåpet och sideboarden. Vi har ingen plats för det längre.
Det var faktiskt riktigt skönt att få i ordning inne i sovrummet nu. Förhoppningsvis ska vi hämta en byrå på onsdag, så då blir det ännu mer ordning och reda!

Resten av kvällen spenderas i soffan med min "lilla" familj. Älskar er mest på jorden<3

Nu blir det mat:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela