Josse - Mitt liv och mina tankar

yeayyy!!!:D:D:D

Publicerad 2012-02-16 16:54:22 i Allmänt,

Godkänd i alla uppgifter på engelskan, förutom en som jag fick VG i:D Det lönr sig med hårt arbete och lite stress faktiskt. Men jag har lärt mig min läxa nu. Inget mer slarv och göra sakerna i sista sekund. Nu ska det bli ordning och reda på torpet. Väntar på betyget nu bara. Vilket jag utgår från att det blir G. Men det är bättre än IG iaf:D

Nu ska jag mysa lite i soffan. Efter en timmes promenad med vovvarna så fryser jag ganska mycket. Så tvn och filten är redo för mig:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela