Josse - Mitt liv och mina tankar

Underbart:D

Publicerad 2012-02-28 16:58:27 i Allmänt,

Underbart väder idag. Blir så otroligt lycklig av solen och värmen ute. Sen får jag lite extra vårkänslor när man hör motorcyklarna som kommer titt som tätt förbi här hemma. Känns som det är på väg åt rätt håll nu iaf. Har sopat lite ute på balkongen idag. Det var rätt mycket hundhår. I morgon blir det nog lite mer grejande därute om det är lika fint väder. Vill ha stolar och bord så man kan sitta därute och dricka kaffe. Men det får nog vänta till slutet av mars iaf. Har börjat fundera på vad man ska hitta på under sommaren också. Håkan åker nog till Norge ett par veckor på mc-semester så jag blir själv. Riktigt tråkigt faktiskt för min del, men kul för han.

Har inte gjort någonting hittills idag känns det som. Promenader i solen med min lilla älskling och sen har jag bara slappat. I morgon ska det städas här hemma. Det behövs verkligen nu.

Vill att sommaren ska komma nu.... Blev lite deprimerad igår av att det kom så mycket snö. Men det rättade till sig ganska snabbt idag. Nästan ingen snö eller is alls kvar ju. Riktigt skönt:D

Nu ska jag sätta mig på balkongen igen och dricka upp mitt kaffe:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela