Josse - Mitt liv och mina tankar

Till min familj!

Publicerad 2012-02-09 23:56:54 i Allmänt,

Detta inlägget vill jag tillägna min famlj som jag älskar så otroligt mycket. Även om vi kanske inte träffas så ofta hela familjen så finns vi alltid där för varandra, oavsett vad det gäller. Jag har en ganska stor familj med syskon, mamma, pappa, faster m familj och självklart min egna "lilla familj" med Håkan och Texas. Älskar er alla otroligt mycket! Vi kanske inte är den "perfekta" familjen men som sagt, vi finns här för varandra när det behövs! Vi syskon känns det ibland som att vi är mer vänner än systrar. Även om vi bråkar och håller på så känns det mer som att vi är bästa vänner. Vi har en sån bra relation. Vi kan umgås med varandra på ett sätt som många syskon inte kan. Även om det skiljer lite på ålder så funkar vi oftast bra ihop. Att jag skriver oftast är för att självklart, som alla andra syskon, så bråka vi med. Vi har inte alltid samma åsikter och vi kommer inte alltid överens. Men vi börjar faktiskt bli såpass vuxna att vi kan förbise vissa beteenden hos varandra. Visst tröttnar på varandra också, men det gör man med sina vänner också. Vi behöver inte umgås eller prata med varandra varje dag, men vi är lika bra vänner för det.

Jag älskar min familj så otroligt mycket och jag är så tacksam för att jag har er!


Nu har jag fått skriva av mig lite bra saker också:D
Nu tror jag att jag ska ta mina vovvar och bädda ner mig och sova sju kvart i timmen:D

Nattinatti allahopa:D

Kommentarer

Postat av: Becca

Publicerad 2012-02-10 04:03:36

Söt du är! Jag älskar min familj också! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela