Josse - Mitt liv och mina tankar

Onsdag.....

Publicerad 2012-02-08 23:35:41 i Allmänt,

Onsdag idag då. Har nog blivit lite dagvild på sistone. Hela förra veckan låg jag en dag efter. På tisdagen trodde jag att det var måndag, onsdag var tisdag. Ja, hela veckan var totalt jäääättekonstig för mig. Tror jag fortfarande inte riktigt har kommit ikapp än.
Nu har jag iallafall skickat in uppgiften i samhällskunskapen som jag tyckte var ganska svår faktiskt. Lite svårt att beskriva en egen riksdagsledamot. Fick alltså inte skriva om någon som sitter där, utan skulle hitta på någon. Jag valde att intervjua en påhittad person. Haha, har man inga ideér så har man inte.


Idag har jag alltså pluggat bland annat. Sen har jag varit och postat en bok som en tjej köpt. Fick låna Beccas/Davids bil. (Tack!) Mycket roligt att köra en bil med turbo för en gångs skull. Saknar faktiskt Cossien ganska mycket nu. Kanske mest för att det är rally. Inte vet jag. Men förhoppningsvis så kommer den synas på gatorna inom fem år iaf (och då är jag ganska så optimistisk). Fick höra att en spån bil jag vill ha är i stan nu. Håkan såg den igår och Carro hade sett den idag. Det är sååå orättvist. Det gjordes endast 500 av den bilen och jag skulle faktiskt vilja ha nummer 500. Bara för att kunna säga att det var den sista som gjordes:D hahaha!



Tycker att det är så roligt att när jag lägger upp en länk till min blogg på facebook så ökar besökarantalet markant. Hur kommer det sig tro? :P
Vore faktiskt lite kul om alla som läste bloggen kunde lämna en liten kommentar. Vill du inte att den syns så skriv det i kommentaren så lägger jag inte upp den;)

Nu blir det en promenad med mina älskade vovvar och sen kanske det blir mer plugg eller så somnar jag.

Nattinatti iallafall!

Kommentarer

Postat av: Frasse

Publicerad 2012-02-09 20:58:59

Ville bara säga att jag älskar dig!!!

Kram Frasse

Postat av: Josse

Publicerad 2012-02-09 23:35:59

Älskar dig med du min underbara faster!!! Kramkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela