Josse - Mitt liv och mina tankar

Ny dag, nya tag

Publicerad 2012-02-09 13:04:04 i Allmänt,

Torsdag och rallyt drar igång idag. Lär vara rätt mycket folk i stan idag. Tur att jag varken ska till travet idag eller ut på stan. Dagen lär innehålla massor av pluggande och närmast på listan står promenad med vovvarna:D Kanske skulle krypa ner i badkaret sen när vi kommer in också. Får se hur det känns i kroppen. Blir rätt stel i kroppen av att sova i soffan, men det funkar. Vaknar ju i någorlunda tid varje dag. Värre med att somna. Men vem behöver sömn? Överskattat!

Nu ska jag ta mig en tur i det vackra vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela