Josse - Mitt liv och mina tankar

Myshelg

Publicerad 2012-02-13 00:10:17 i Allmänt,

Har vart en riktig myshelg. Fredagen var Becca och Atos här och drack kaffe och Becca passade även på att låna tvättmaskinen. Sen åkte vi ner till Pilles garage och drack varm choklad och lämnade av Håkan, som skulle med på rallyt. Blev tyvärr inte så otroligt mycket rally för dem, för de kom dit ganska sent. Jag och Becca åkte hem till dem och käkade med David och sen åkte vi till Alex och David och drack lite kaffe.
I går var jag och Håkan ner till stan och kollade när rallybilarna kom till stan, sen åkte vi hem till Daniel och Sofie. Men där var vi i typ 10 minuter innan de skulle ner på stan och krogen. De lyckades få med sig Håkan så jag blev själv.
Idag har vi vart och köpt mer hundmat och sen var vi ner till torget och kollade på "målfesten". Mycket kallt, men trevligt. Nu har jag tagit mig ett bad och gjort klart lite skolarbeten så nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig. Är ganska trött efter helgen. Och har ingen aning om varför.

I morgon blir det plugg och kanske lite tvättning. Måste in till optikern under veckan också. Det var två vovvar som tyckte att jag inte behövde mina glasögon längre, så de tuggade sönder dem igår. Som tur är så har jag ju mina linser nu. Men känner ändå att glasögon är ett måste. Lite skönt att kunna använda dem på kvällarna när jag sitter vid datorn eller läser innan jag ska sova.  Förhoppningsvis kanske hemförsäkringen täcker det. Hade ändå tänkt att köpa mig ett par nya lite längre fram, men tydligen tyckte vovvarna att det var dags nu.

Nu säger vi natti härifrån:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela