Josse - Mitt liv och mina tankar

Många beslut

Publicerad 2012-02-07 18:52:10 i Allmänt,

Har många beslut att göra framöver. Först och främst gäller det mitt hem. Har fått många ideér på vad jag vill göra med det. Sovrummet är redan färdigplanerat vad det gäller tema och färger. Lilla rummet blir nog i något enklare stuk. Köket och inre hallen har jag inte kommit fram till ännu vad jag vill göra med. Övre och nedre hallen vet jag exakt hur det ska se ut:D Det kommer nog att ta ett tag innan allt är klart. Får ta ett rum i taget. Vardagsrummet är ju stort sett redan klart. Ska upp lite saker på väggarna och en ny tv måste vi ju ha. Annars är det typ klart:D Vilka andra beslut det är som behöver tas tänker jag inte skriva här. Har åter fått tllbaka en dröm. Vet inte om det kommer gå vägen och det kommer krävas otroligt mycket arbete för att nå dit i sånafall. Men jag ska iallafall göra ett försök. Första saken att göra är att sluta röka! Eller kanske skulle börja med något som inte är så otroligt svårt, typ börja träna igen:S haha!! Men rökningen ska ju bort ändå!
Nu ska jag slänga i mig lite mat och sen fortsätta med pluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela