Josse - Mitt liv och mina tankar

Måndag igen

Publicerad 2012-02-13 21:13:29 i Allmänt,

Tycker nog att dagarna går lite för fort. Nästa vecka fyller jag 23 och till helgen fyller mamma och Becca år. Tycker inte att jag hinner med hälften av det jag ska gör under dagarna. Även om jag går upp i tid.
I morgon har jag bokat samtal med min engelska lärare och ska nog också göra engelskaprovet. Sen när det är gjort ska jag plugga inför samhällskunskapsprovet på onsdag. Önskar just nu att jag hade mina glasögon. Ser typ ingenting utan dem:( Ett under att jag ser när jag skriver nu. Linserna ser jag ännu sämre med när jag sitter vid datorn eller tvn. Så jag verkligen längtar tills jag får nya glasögon!

Håller just nu på och skriver en essä till engelskan. Fantastiskt tråkigt, men jag vet ju att det kommer kännas bra när det är gjort. Hoppas bara att jag inte har alldeles för många stavfel, men jag ser inte så mycket av det jag skriver. Får nog säga det till min lärare i morgon. Haha, barn skyller på att hunden åt upp deras läxor och jag skyller på att hunden käkade upp mina glasögon. Hahahahahahahah!!!!

Skönt det ska bli att bli klar med engelskakursen. Den tar lite för mycket tid från de andra kurserna. Men nu vet jag ju att jag inte ska slarva så som jag har gjort under hösten. Nu ska det bli bra betyg och jag ska lägga den tiden det tar för att få det. Måste säga att jag är bra korkad ibland. Jag hade ju inte tänkt göra om samma misstag som jag gjorde när jag gick på gymnasiet, men ändå på något sätt så lyckades jag nästan göra samma sak. Men nu har jag lärt mig min läxa. Det är inte lätt att plugga på distans, men man måste ta sig tiden till det.

Nu ska jag fortsätta med min essä och sen ska jag göra klart resten av uppgifterna.
(Ber om ursäkt om det är en massa felstavningar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela