Josse - Mitt liv och mina tankar

Hahahaha!!!!

Publicerad 2012-02-26 03:56:40 i Allmänt,

Efter att legat hemma hela dagen i torsdags och varit sjuk, så tog jag med mig min sambo in till stan i fredags. Gick runt och kikade efter nya solglasögon till honom, då hunden har tuggat i sönder även hans RayBan glasögon. Hittade vl inga som han ville ha direkt. Var även in till min optiker så han fick beställa nya linser till mig och jag fick äntligen hitta ett par nya glasögon. Kommer tyvärr ta några veckor innan de är klara pga en maskin som är trasig och det skulle ta tid innan nån kunde komma och serva den. Men jag har ju mina linser än så länge:D
på kvällen hämtade vi upp Alex och Becca och åkte ner till min Becca för lite festande. Jag var nykter men alla andra drack. Vi satt och pratade och de spelade Sanning eller konsekvens. Hade riktigt roligt åt dem. Håkan var också med och spelade. Fick reda på mycket roliga saker:D haha! Efter spelet åkte vi alla in till stan och Harrys. Hade riktigt trevligt där också:D

Idag har jag legat hemma och mått som alla de som drack igår borde ha mått. Ingen ork överhuvudtaget. Nu på kvällen var jag och Håkan och handlade. Sen fick vi besök av min Becca, David och Alex. Så vi spelade lite BlackJack och pratade:D Mycket trevligt.

I morgon blir det plugg och ska nog se om jag kan göra något åt extrarummet och all tvätt som ligger därinne. Tycker det har försvunnit rätt mycket kläder för mig. Men insåg förut att nästan hela sängen i extrarummet är full i kläder. Hahaha!!

Nu ska jag sova natten:D

Natti

Kommentarer

Postat av: Pille

Publicerad 2012-02-26 21:26:21

Kanske ska testa å ge Texas mat istället?

Ha ha ha😄

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela