Josse - Mitt liv och mina tankar

Grattis eller nått:/

Publicerad 2012-02-23 22:28:01 i Allmänt,

Kul start på mitt 24:de år. Började med att kräkas i morse sen har dagen fortsatt vara tråkig. Mått och mår dåligt som jag vet inte vad. Riktigt tråkigt. Hade planerat att greja lite här hemma, plugga och kanske en tur ut till hundrastgården. Men det sket sig rätt mycket. Har spenderat hela dagen i sängen tittandes på film och tv. riktigt tråkigt. Blir så otroligt rastlös, men när jag går upp så mår jag sämre. Hoppas att det är bättre tills i morgon bara. Har planerat en dag med min sambo och på kvällen ska jag hämta Rebecca och Casper och åka ut till pets och handla. Det ser jag fram emot.

Gårdagen var helt underbar. Storstädade i hela lägenheten. Till och med hallen därnere blev ordentligt städad. Riktigt skönt. Så nu ska det köpas målarfärg så vi kan måla nångång. Tack så jättemycket till min pärla Caroline för all hjälp igår<3 Du var helt underbar:D
Igår på kvällen blev jag grattad av familj och vänner. Mycket trevligt måste jag säga.
Hade en underbar födelsedag:D

Nu ska jag återgå till mitt självömkande och min filmtittande:D
Dröjer nog inte länge innan jag somnar så säger natti redan nu:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela