Josse - Mitt liv och mina tankar

Fredag!!!!

Publicerad 2012-02-18 00:49:38 i Allmänt,

Äntligen kom fredagen och helgen står för dörren. Inte för att jag har planerat något speciellt, men jag får ju ha min älskling här hemma:D Mamma kom hit igårkväll och i morse körde jag henne till tåget till Stockholm. I morgon kommer både hon och Carro hem igen:D Har vart och handlat ingredienser till smörgåstårtorna idag också. Och hann även med en tur till hundrastgården i det underbara vädret. Efter hundrastgården åkte jag och Becca hem till Alex och David och drack kaffe och pratade en stund. Nu på kvällen har vi lagat mat här hemma och haft Becca och hennes David på lite fredagsmys med tacos och massa prat. Kvällen avslutades i soffan med lite tv-tittande.

I morgon ska jag plugga och sen göra smörgåstårtorna, som ska stå och dra sig över natten. Sen vet jag inte vad det blir. Ska nog hämta mamma och Carro vid tåget på eftermiddagen också:D

Nu ska jag ta med mig datorn in i sängen och kolla på film. Kommer nog inte dröja innan jag sover så gott:D

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela