Josse - Mitt liv och mina tankar

Fan vad jag är bra!!

Publicerad 2012-02-14 02:14:31 i Allmänt,

Bara två uppgifter kvar på engelskan och i morgon ska jag ha muntlig presentation för min lärare och även göra engelskaprovet. Sen är jag förhoppningsvis klar med kursen. Bara att hoppas på att jag slipper att komplettera någon uppgift. Och förhoppningsvis ska det gå bra på provet också.
Börjar bli rätt trött nu men jag har inte tid att sov just nu. Synen krånglar som fan för mig också. På onsdag blir det ett besök hos optikern. Linser ska beställas och glasögon ska väljas ut. Klarar mig inte utan glasögonen. Har bara använt dem i 4 månader och ändå är det jobbigt aatt inte ha några. Linserna hjälper inte så mycket när jag läser och skriver så dem är det ingen mening med att använda. Usch! Är riktigt ledsen på hundarna för att de tuggande sönder dem:( Men jag hade ju ändå tänkt att skaffa nya men inte just nu. Har inte riktigt råd med det just nu. Lite andra utgifter som måste betalas egentligen. Tror ju inte att det kan gå på hemförsäkringen. Om inte annat måste jag ändå betala självrisken som kostar säkert lika mycket som glasögonen gör annars. Så det är säkert ingen mening med att ta det på den.

Alla hjärtans dag idag också. Håkan sover ju självklart nu. Frågan är vad jag ska hitta på åt honom i morgon. Inte för att jag tror att han kommer hitta på något till mig men någonting för att visa min uppskattning kanske skulle vara uppskattat. Idéer någon? Blir nog inget jättestort. Antagligen sitter jag med engelskaprovet när han komme rhem från jobbet så städa hinner jag inte riktigt med och matlagningen är nog rätt uteslutet också.
Det är riktigt tråkigt att inte ha några idéer.

Nu ska jag återgå till pluggandet och skriva klart essän om Boston tea party och sen även bokrecensionen. Sen ska jag sova sju kvart i timmen, för det är jag värd efter denna dagen:D

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela