Josse - Mitt liv och mina tankar

Dags att sätta igång igen

Publicerad 2012-02-14 13:21:12 i Allmänt,

Nu är det dags att sätta igång med pluggandet igen. Fick komplettering på två av uppgifterna och det är de uppgifter jag ska ha muntlig redovisning på. Så lyckades skjuta upp redovisningen till klockan 14 och fick göra del ett på engelskaprovet istället. Efter den muntliga redovisningen är det del 2 av provet som ska göras. Hoppas verkligen att det går bra nu och att jag iaf får godkänt. kan ju hoppas på att jag typ får ett VG på provet, men man ska inte ha för höga förhoppningar heller.

Nu blir det mer plugg:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela