Josse - Mitt liv och mina tankar

Blir så arg!!

Publicerad 2012-02-09 18:36:36 i Allmänt,

Fattar inte att man alltid ska bli indragen i sånt man inte har något med att göra. Och sen att personen som börjar inte kan ta konsekvenserna av vad den startat. Blir så otroligt irriterad på människor som inte fattar!! Drar man in mig i något som jag säger att jag inte har och inte vill ha något med att göra så får man ta konsekvenserna. Så enkelt är det. Jag tänker däremot inte hänga ut människan här eller på facebook, just för att jag anser mig vara en ganska mogen människa. Jag behöver inte skriva nedlåtande saker om den som jag bråkar med. Just för att jag vet att det blir inte bättre och jag vill ha min rygg fri. Jag brydde mig inte om när människan skrev otroligt mycket elaka saker om min syster, just för att jag hade ingenting med saken att göra. Men när jag kommenterar på min systers status att hon kanske skulle ta tillbaka lite fler saker som hon lånat ut till den berörda männinskan, då har jag tydligen lagt mig i och diskuterat den berörda med min syster. Det har inte ens fallit mig in att diskutera människan. Så stor del av mitt liv har hon inte. Nej, men då skickar vi sms och avslutar vänskapen för något som jag skulle ha gjort. Fattar inte vart problemet ligger när det enda jag gjorde var att be min syster be personen att lämna tillbaka saker som hon lånat som inte enbart tillhör Becca. Det är något som tillhör vår familj. Det enda jag ville var att påminna Becca att personen hade de sakerna också. Jisses! Jaja, kan man inte ta konsekvenserna av sitt handlande kanske man inte ska handla på ett sätt som gör attdet blir konsekvenser.

Jag står för vad jag gör och vad jag säger! Jag tar konsekvenserna av mitt handlade och mitt beteende. Gör du?

Och jag vet mycket väl att det är folk som läser detta som är vän med denna personen. Men som jag skrivit i ett tidigare inlägg. Detta är mina tankar och min blogg! Har ni problem med det så behöver ni faktiskt inte läsa den. Men uppenbarligen är ni väldigt nyfikna på vad jag skriver. Hahahah!!

Men nu ska jag göra mig i ordning och vänta på min älskling så jag får bilen, så blir det att ta sig en liten tur sen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela