Josse - Mitt liv och mina tankar

Äntligen!!!

Publicerad 2012-02-16 22:39:24 i Allmänt,

Äntligen klar med kursen. Betyget blev G. Men min lärare skrev faktiskt att om jag hade haft mera tid så hade jag kunnat fått ett högre betyg. Hon tyckte att jag har den potentialen. Lite b känns det ju, men jag är glad för att jag faktiskt blivit klar med kursen i tid och att jag fått ett betyg i den. Hade känts ännu mer b om jag hade gått IG i kursen efter allt arbete jag ändå lagt ner nu. Men allt som allt så känns det bra att den kursen är klar med ett betyg. Nu ska jag ta tag i alla andra kurser jag har. Först och främst är det samhällskunskapsprovet som ska göras. Det blir på måndag. Sen ska jag börja med religionen och en annan kurs som jag inte behövde ha bok till. Nästa fredag ska jag köpa de resterande böckerna som behövs.

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska dyka upp. Väntar även på Becca och Bumling.

I morgon blir det att köra Carro och mamma till tåget, eller jag fattade inte om jag skulle köra dem eller inte. Men jag ska vinka av dem iaf. Sen blir det att åka och simma eller träna. Har inte bestämt mig för vilket än. Sen ska jag med Becca och David och handla ingredienser till smörgåstårtorna till mamma och Beccas födelsedag på söndag. SEN tror jag faktiskt att jag ska ta med mig mina vovvar ut till hundrastgården om det är fint väder. De behöver nog få busa av sig lite. Längesen vi var där nu och jag vågar inte ha dem lösa på något annat ställe.


Nu ska jag mysa ner mig i soffan igen. Men först ska jag tända lite ljus så det blir lite mysfaktor:D

Nattinatti

Kommentarer

Postat av: Pille

Publicerad 2012-02-16 23:00:41

Det är verkligen roligt att det går bra för dej med pluggandet😊

Å att du ser att det ger resultat!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela