Josse - Mitt liv och mina tankar

Alla hjärtans dag<3

Publicerad 2012-02-14 22:57:17 i Allmänt,

Alla hjärtans dag är snart slut för dett året. Blev inget speciellt. Städade och lagade mat till min älskling, men annars har dagen bestått av plugg, prov och redovisningar. Har myst i mitt hem hela dagen, förutom alla vovvepromenader. Är trött som busen. Inte konstigt med tanke på att jag satt och pluggade till klockan fem i morse och sen kunde jag inte somna förrän vid halvsju. Vaknade när Håkan ringde vid halv tio. Klockan tio var det meningen att jag skulle gjort det muntliga men min lärare hade glömt bort att det skulle komma elever och göra prov då, så vi senarelade det till klockan två. Istället fick jag göra del ett av engelska provet. Fick 41 poäng av 62 möjliga på det. Så det var inte illa gjort ändå. Del två fick jag 22 av 35 möjliga. Inte illa det heller. Fick G+ på provet:D Yeayy:D Tyvärr var jag bara en poäng ifrån VG:( jaja, inte illa ändå:D Mina inlämningsuppgifter skulle hon kika på i morgon. Troligen får jag nog komplettera någon uppgift till:/ Men jag kan ju alltid hoppas på att jag slipper det;)

I morgon blir det plugg i massor inför samhällskunskapsprovet i morgonkväll. Ska även hinna in till optikern och hitta ett par nya glasögon och beställa nya linser. Det är mycket att göra i morgon också, så därför säger jag natti nu:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela