Josse - Mitt liv och mina tankar

underbara Måndag:-)

Publicerad 2012-04-16 13:06:06 i Allmänt,

Måndagen är här och det är strålande väder ute. Blir så lycklig när solen skiner. Hade inte gjort något om sommaren ville komma bara. Tycker att det är lite för kallt ute än bara. Jag klagar inte, men jag ser verkligen fram emot sommarvärmen. Längtar verkligen efter sommaren nu. Kanske, men bara kanske kommer Cossien ut någon gång under sommaren. Helgen har vart underbar med familj och vänner. Fredagen bestod av plugg och umgås med familjen. I lördags testade jag faktiskt att köra motorcykel för första gången någonsin. Blev inte det minsta sugen på att ta det kortet också:-/ Men jag tror att det får vänta tills nästa pr faktiskt. Ska även försöka ta kortet för tungt släp lite längre fram. Just nu ligger fokus på vårat hem, plugg och självklart Cossien. Om ett någon vecka eller två ska vi sjösätta båten också. Så det är dags att ta tag i städningen av båthuset också. Många bollar i luften nu känner jag.men det gör mig inte det minsta faktiskt. Så fort båten kommer i sjön så ska båthuset städad ordentligt. Det behövs verkligen. Ska även ta mig tiden till att måla om köket någon dag. Har skjutit upp det väldigt länge nu, men det verkar ju inte hända något. Så då.får man göra det själv:-D Nu ska jag strax ut med vovven och fortsätta plugga:-D ha en underbar dag allihopa:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela