Josse - Mitt liv och mina tankar

Trött dag:/

Publicerad 2012-04-18 14:51:13 i Allmänt,

Är än så länge en trött dag idag. Lagara mat, pluggar och dricker kaffe. När maten är klar ska jag ta med min vovve och åka ner till Becca en sväng tror jag. Men först ska jag åka till Håkan och lämna mat till honom. Han kommer nog inte i från jobbet än på måååååånga timmar som det verkar. En av pannorna påp heden "torrkokade" igår så de måste(om jag fattade rätt) renovera den innan den kan startas igen. Och den måste startas igen inom kort, så Håkan kommer inte från jobbet förrän det är gjort. Stackaren:(

Nu måste jag ta hand om maten:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela