Josse - Mitt liv och mina tankar

Soooova

Publicerad 2012-04-22 02:52:00 i Allmänt,

Ska strax sova. Har fått en hel del gjort idag även om jag sovit mycket:D Spackling och slipning i köket är klart, så i morgon ska här målas äntligen. Längtar tills det är klart och jag kan få börja inreda:D I morgon blir det även en ur till I2 om vädret tillåter. Är ju I2-marten denna helgen. Efter marten blir det hem och måla och sen plugga:D Får väl se om provet blir av på Tisdag eller inte. Min lärare ville helst byta dag, men vi får väl se hur många andra som vill byta:D

Nu ska jag sova

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela