Josse - Mitt liv och mina tankar

Övertrött?

Publicerad 2012-04-21 00:06:59 i Allmänt,

Borde vara tröttare än jag är med tanke på att jag endast sov 3-4 timmar i natt och gick upp klockan sju och har varit igång sen dess. Tror att jag är rätt så övertrött. Funderar till och med på om jag skulle börja spackla i köket, så jag kan måla i morgon. Men jag vet inte riktigt om jag har ork i kroppen till det just nu. Är pigg i huvudet, men trött i kroppen. Fick rätt ont i ryggen och fötterna när jag städade förut. Men nu är mitt hem någorlunda fint. Eller iallafall så fint det kan bli just nu;) Längtar tills dess att mitt hem är färdigt så jag bara kan få njuta. Just nu känner jag en stress med att det inte är klart än. Jag vill få ordning på våra liv igen efter flytten. Men nu under helgen SKA köket målas. Sen tror jag att vi tar sovrummet och hallen på samma gång. Så vi får klart här. Vet hur jag vill ha i sovrummet. Lilla sovrummet har jag inte riktigt bestämt mig än för hur det ska få bli, just nu är det vårt torkrum för tvätten. Skönt att kunna gömma undan det lite;D Inre hallen har jag ingen aning om vad jag vill ha för färg i. Men övre och nedre hallen tror jag att jag vill ha en ljusare varm färg. Med tanke på att det inte kommer in så mycket ljus så blir det väldigt mörkt i hallen. Känns lite som en grotta. Kanske på måndag skulle ta med mig min sambo och åka och kika på färg till alla andra rummen:D Om han nu har tid. Han jobbar rätt mycket nu, men det är lite gott. Mer pengar till vårt hem:D hehe:P

Nej, nu ska jag gå ut och röka och sen får vi se om det blir spacklat idag eller inte:D

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela