Josse - Mitt liv och mina tankar

Nyduschad och på väg...

Publicerad 2012-04-19 22:39:34 i Allmänt,

Nyss kommit ut ur duschen. Ska strax gå och lägga mig och fortsätta läsa boken. Ska upp tidigt i morgon för att åka till skolan igen och göra prov, igen! Provet i tisdags gick jättebra. Blev godkänd:D Trodde jag ju inte, med tanke på att jag alltid får blackouter när jag ska skriva prov. Men tydligen så klarade jag det iaf:D Har ytterligare ett prov på tisdag, nästa vecka. Så i morgon när jag kommer hem lär jag ju sätta mig och plugga igen och likaså hela helgen. Får se om jag hinner med ut till I2-marten något. Hade varit väldigt kul, men jag måste koncentrera mig på att klara mina kurser.

Håkan var till elgiganten idag och lämnade in min telefon för kostnadsförslag. Så förhoppningsvis så blir den lagad och jag får tillbaka den snart:D Saknar den riktigt mycket. Det är typ ett år sen jag tappade min X8 i toan. Så jag tror inte att jag ska ha något med telefoner att göra vid denna tidpunkten på året. Har ju liksom vamt mig vid att ha en smartphone, så att gå tillbaka till stenåldern och en gaaaaaammal Nokia är inte så otroligt kul. Fick göra samma sak för ett år sen. Men då hade vi ingen försäkring som täckte det, så då fick jag vänta och köpa ny telefon. Efter toaincidenten skaffade Håkan tilläggsförsäkringen som tur är! Nu hoppas jag bara på att det ska gå fort att få den lagad:D
Datorn klarade sig undan colaincidenten väldigt bra faktiskt. Kan vara lite seg på några av knapparna när det stått ett tag, men annars funkar den hur bra som helst. Så där hade jag riktigt tur faktiskt med tanke på att det är mina svärföräldrars dator egentligen, som jag bara lånat till skolarbete.

Nu ska jag strax gå och lägga mig:D

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela