Josse - Mitt liv och mina tankar

Lördag:D

Publicerad 2012-04-28 15:57:36 i Allmänt,

Äntligen var det lördag och jag får ha min älskade sambo hemma hos mig. Han har varit och jobbat några timmar, men nu är han hemma hos  mig. Vi har fått upp köksklockan och tavellisten i köket nu, så nu är det bara tavellisten i vardagsrummet som ska upp också. Och sen lite tavlor på dem så blir detta så bra:D Kvällen får nog gå i lugnets tecken. Hemmamys med älskling och vovve:D Ska nog försöka hinna med att tvätta en maskin eller två också.
Ni får ha en bra lördag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela