Josse - Mitt liv och mina tankar

Lördag.....

Publicerad 2012-04-21 18:18:30 i Allmänt,

Lördag idag och jag har hittills inte gjort så mycket. Vilat hela eftermiddagen. Vaknade med huvudvärk i morse så det har fått varit en lugn dag. Har spacklat i köket så snart kan det målas:D Måste bara komma på vart jag ska göra av köksoffan. Någon som vill ha? Måste verkligen bli av med den. Köpt nya stolar som jag ska ha istället:D Så nu har jag ingen plats för soffan. Så om det är någon som är intresserad så säg gärna till:D

Funderar på vad jag ska göra nu. Ska hänga Håkans tvätt iaf och lägga i en till tvättmaskin innan klockan blir för mycket:D

Ha en bra kväll allihop:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela