Josse - Mitt liv och mina tankar

Fredag:D

Publicerad 2012-04-13 19:42:51 i Allmänt,

Äntligen Fredag. Dagen och mesta av veckan har bestått av pluggning. Har haft många trötta dagar också. I onsdags var jag och Becca till skolan för en laboration i Naturkunskapen. Den gick väl inte direkt som den skulle, men vi fick material till att skriva labbrapport iaf. var även och grejade i Becca Hu´s lägenhet i Onsdags. Gick väl så där bra, men nu är det mesta nerpackat. Så nu ska allt bort från lägenheten så är det städning kvar sen.
Har idag cyklat för första gången med Texas. Gick så där med att cykla med honom i koppel så tillslut fick Becca ta honom i sin kopplinganordning, och då gick det mycket bättre. Tack ännu en gång Becca för att du får mig att testa nya saker med min hund. Trodde verkligen inte att han skulle gå att cykla med iallafall. Riktigt roligt att se faktiskt. Nu ska jag återgå till pluggandet. Nästa uppdatering kommer när en kommer.
Ganska logiskt va?;)

Ha en bra helg:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela