Josse - Mitt liv och mina tankar

För att jag har världens bästa sambo och hund<3

Publicerad 2012-04-26 22:48:57 i Allmänt,

Som ni kanske förstår av övertexten så har jag verklign världens bästa sambo och vovve. Min sambo har idag köpt en ny dator till mig(oss, men mest mig). Jag har ju ett behov av en dator när jag pluggar och jag har ingen större lust att sitta vid den gamla dryga hela tiden. Sen är det ju lite skönt att kunna ta med sig datorn och plugga hos Becca eller när man åker bort. Så just nu är jag överlycklig:D
Och att jag har världens bästa hund beror på att idag var den stoooora dagen för honom. Han är nu mer kastrerad. Dock blev det en kemisk kastrering, vilket är ungefär som när man chippar en hund. De sprutar in en fryst ampull med hormoner i nackskinnet på dem. Sprutan är ju då inte så liten. Men Texas var så snäll. Det gjorde nog lite ont för att han pep litegrann. Och tydligen var han inte den enklaste hunden att sticka och få in ampullen på. Så hon fick sticka några gånger. Jag kan ju säga att det var tur att jag bad Becca hålla i honom. Jag hade nog stressat upp Texas ganska mycket. Men nu var han jättesnäll och faktiskt ganska lugn. Han har en förmåga annars att slingra sig ur greppet, men inte idag:D Jag är en stolt mamma idag:D:D:D:D
Nu ska jag äta och sen sova:D
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela