Josse - Mitt liv och mina tankar

Du är inte traaaaaaasiiig......

Publicerad 2012-04-20 10:11:37 i Allmänt,

Sitter just nu hemma hos Carro och dricker kaffe. Väntar på att hon ska bli klar så vi kan åka och handla. Har varit vaken sen strax innan sju i morse. Är riktigt pigg för att ha sovit typ 3-4 timmar i natt. Pluggade till ganska sent. Provet gick nog ganska bra. Kändes som att jag kunde det mesta iallafall:D Får väl se om jag blir godkänd eller inte:D Får göra om ekonomidelens inlämningsuppgift. Dret! Men det blir nog bra det med:D
Nu ska vi strax åka. Får se när nästa uppdatering kommer:D
Ha en superbra dag allahopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela