Josse - Mitt liv och mina tankar

Åhhhhh!!!! Jag vill!!!!

Publicerad 2012-04-07 02:14:45 i Allmänt,

Sitter och tittar lite efter grejer till Cossien. Har sånt sug efter att börja greja med den igen. Vill verkligen att Pärlan ska gå på gatan igen. Saknar den som jag vet inte vad. Så nu sitter jag och kikar efter saker som behövs. Både motordelar och inredningssaker. Är ju faktiskt lika bra att få ordning på hela bilen innan den tas ut. Vilket betyder att det inte kommer hända denna sommaren, men jag tycker att det bara är kul att skruva bil:D DET KLIAR I MINA FINGRAR!!!!!!

Nu ska jag återgå till mitt sökande:D

Passar väl på att säga natti också:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela