Josse - Mitt liv och mina tankar

Funderingar

Publicerad 2010-01-10 03:13:34 i Allmänt,

Har funderat ett tag på vad jag vill göra med mitt liv. Har kommit underfund med vissa saker som jag tror att jag faktiskt vill göra. Men de är så svårt att få tummen ur och faktiskt ta tag i mitt liv. Ska väl i alla fall försöka nu till veckan. Har gjort en lista på vad jag ska göra och förhoppningsvis kan jag börja checka av den till veckan. Måsta kolla upp en del först och ta kontakt med någon som vet mer. Vill inte säga något just nu förrän jag vet säkert hur de blir.

Vet en sak jag ska göra till veckan iaf. Men de får ni inte veta nu:P

Nu ska jag gå och avjula mitt hem och sätta upp gardiner.

XOXO

J


Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2010-01-11 17:56:02

Ska bli spännande att höra vad du har för planer:-) Och hoppas att det blir som du har tänkt dej. Säj till om du vill ha hjälp med nåt!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela