Josse - Mitt liv och mina tankar

Check och nästan ett check

Publicerad 2010-01-12 18:45:29 i Allmänt,

Har vart ner till stan idag. Fick iallafall ett check från min lista. Igår fick jag ett annat:) Hade kunnat få ett annat om jag inte vart så klantig att jag glömde min plånbok. Så nu måste jag ner till stan igen under veckan. Förhoppningsvis har jag fixat de tills på fredag. Kom på en annan sak att lägga till min lista:) Men med tanke på hur lång tid de tagit hittills så dröjer de nog ett tag till innan jag kan stryka den från min lista:(

Gick in på min sida på domarwebben nyss. Jag hade typ 7 matcher som jag fått idag. Dömer nästan varje helg fram till 14:de feb nu. Inte till helgen iallafall. En ledig helg till innan de drar igång igen. Skulle egentligen vart till Degerfors i söndags och dömt men den matchen blev inställd pga att dom hade glömt att boka halltiden och när dom skulle göra de så var den redan upptagen. Vilka klantarslen de finns:)

Har umgåtts med Mikaela och Lucas nästan hela dagen. Han är sååå underbar. Vart på bra humör hela dagen. Blev väldigt trött i slutet nu bara. Men annars har de gått mycket bra. Träffade henne inne i stan och hon följde med och uträttade dom ärendena som jag skulle göra. Sen följde de med hem och drack kaffe:) Hoppas nu att vi ska träffas på fredag igen:) Föreslog en tjejkväll med vin och prat någon gång framöver. Men hon sa att de var lite svårt att få barnvakt. Men vi får ta de när hon hittar någon barnvakt helt enkelt:)

Väntar fortfarande på pengarna från Skåre. Men de kommer när de kommer. De är väl iallafall ingen röd dag nu på ett tag så förhoppningsvis ska de inte behöva dröja allt för länge:)

Kom nyss på ytterliggare en sak till min lista:)

Min lista blir bara större och större. Men som tur är har jag börjat checka av den:)

Nu ska jag fortsätta kolla upp lite saker från min lista. så ni får ha de så bra:)

XOXO

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela