Josse - Mitt liv och mina tankar

2009

Publicerad 2010-01-07 00:36:23 i Allmänt,

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Skulle tro de


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej. Kommer inte ens ihåg vad de var

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej

5. Vilka länder besökte du?

Norge

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?

KÖRKORT

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
21 feb


8. Vad var din största framgång 2009?
Bra fråga.

9. Största misstaget?
Hoppade av skolan för andra gången

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hade tydligen borrelia i somras. (Upptäcktes i höstas)

11. Bästa köpet?
Vet faktiskt inte

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Cigg

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Baily och Håkan

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

Lady Gaga- Lovegame Spelades på högsta volym i Cossien

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

både och tror jag

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tjänat mer pengar

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Leat hemma i sängen

18. Hur tillbringade du julen?
Frukost hos mamma utan min älskling. Hem och duscha och sen hos faster med familjen

19. Blev du kär i år?
Många gånger om men i samma person

20. Hur många one night stands?

Har man såna i ett förhållande??

21. Favoritprogram på TV?
Bra fråga

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar är ett starkt ord men de finns väl en och en annan

23. Bästa boken du läste i år?

Har inte läst något i år

24. Största musikaliska upptäckten?
Lady gaga

Sabaton

25. Något du önskade dig och fick?

Hallbyrån och spegeln av mamma, Men bara på foder:(


26. Något du önskade dig men inte fick?

Kristallkronan och körkort

27. Årets bästa film?
Vet inte. har inte tittat så mycket på film


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Firades dagen innan. Vaknade av att min syster stod och bankade på dörren. ut till kilene och gick tipspromenad, sen iväg och fick thaimassage och sen sminkad och iordninggjord. sen hem igen där min familj var. Hade ingen aning om något. På min födelsedag blev de lite fika och sånt.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, men de kommer ju aldrig och hända.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

slapp

31. Vad fick dig att må bra?
Min älskling

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen.

33. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?

icke intressant för mig just nu iaf

34. Vem saknade du?
Farmor och farfar,

35. De bästa nya människorna du träffade?
Inga nämnda inga glömda


36. En värdefull läxa du lärt dig i år?

det blir vad man gör de till
37. Citera en sångtext som summerar ditt år:

kan inte komma på någon just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela