Josse - Mitt liv och mina tankar

Idag:)

Publicerad 2009-10-14 20:01:16 i Allmänt,

Fick ett sms inatt av becca som tyckte att jag skulle uppdatera min blogg. Så nu gör jag det becca!

Det har inte hänt så mycket på sistone. Hjälper mamma att flytta och jobbar lite. Ska på domarkurs i morgon också. Känner egentligen inte för de men kan ju vara bra med lite extra pengar när jag inte jobbar.

var helt ledig i helgen och hade tänkt att umgås med min älskling men han hade tänkt sig annat både lördag och söndag. Vart lite irriterad då men de gick över. Kommer flera dagar man kan umgås.

Jobbar på lördag men inte på söndag. Ganska skönt faktiskt.

Nu ska jag gå och diska:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela