Josse - Mitt liv och mina tankar

Promenad

Publicerad 2009-05-19 08:45:58 i Allmänt,

Nu ska jag alldeles strax gå hem. Ska packa en väska till mamma och göra lite annat.
Börjar bli ganska hungrig. Så det får nog bli frukost direkt när jag kommer hem.
Förhoppningsvis har vi skaffat dator ganska snart så jag kan fortsätta blogga.

Jag satt och tänkte förut.
I ett förhållande måste man kunna göra misstag utan att alla runt omkring säger till en. Vissa saker måste man själv få uppleva för att kunna lära sig av dom. Jag lyssnar inte på alla när dom säger hur jag ska betee mig i mitt förhållande. Jag är faktiskt en vuxen människa och jag måste kunna få säga i från när jag tycker de. Om min pojkvän blir ledsen eller har någon annan åsikt så måste han lära sig att säga i från. Det är faktiskt en sak mellan mig och min pojkvän.
Jag vill helt enkelt att folk inte ska lägga sig i och gnälla på mig som om det bara var jag som kan göra fel.
Jag är också bara människa. Jag gör mina misstag men jag lär mig av dem också.
Oavsett hur tjatig och gnällig jag kan vara så älskar jag honom otroligt mycket. Även om det kan vara svårt att se ibland.
Han vet om det också.....

Detta är också mitt första riktiga förhållande och jag vet inte riktigt hur jag ska betee mig, men jag lär mig.
Jag har blivit mycket bättre och är absolut inte lika dominant som förut.

Jag ville bara få ur mig detta.

Nu ska jag gå och packa och promenera hemåt och prata med min moder.....

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela