Josse - Mitt liv och mina tankar

Kollektiv Herrhagen?

Publicerad 2009-05-22 22:04:56 i Allmänt,

Jag tror att hela min familj har flyttat hem till mig. Just nu bor becca hos oss. Men det är bara trevligt.
Lite roligt att jag hade rätt känsla iaf. eller hur Becca?

Men nu ska vi åka hem och göra i ordning oss. Har vart ute i båthuset och suttit i bilen och pratat med Becca medans Håkan höll på med bilen. Mycket trevligt. Mycket att prata om.

Hem och göra mig i ordning och sedan ut:)
Men det blir nog inte länge. Börjar bli lite trött också¨.
Jag vet att jag är tråkig men sånt är livet. tyvärr!!


Ses när vi ses och hörs när vi hörs!!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela