Josse - Mitt liv och mina tankar

Sol och värme

Publicerad 2009-06-01 21:15:49 i Allmänt,

Idag har det vart helt underbart väder. slappat ganska länge sen när håkan kom hem åkte vi ut till skoghall och badade fötterna när håkan tvättade bilen. det vart väldigt skönt.

I fredags var vi hos johanna och firade henne. sen gick vi hem och håkan åkte ut till skoghall medans jag och becca somnade. när håkan kom hem vaknade jag och väckte becca så åkte vi och köpte mat..

I lördags var jag och håkan och besiktae cossien. Bara en anmärkning. Men det visste vi redan. Behöver iaf inte in på efterkontroll:)
Efter besiktningen åkte vi och hämtade becca och carro och sen åkte vi ut till bergvik så Håkan fick klippa sig. Han blev jättefiiiin!!!
Sen fick jag åka till akuten med en kompis som hade ryggskott. tyvärr var jag tvungen att lämna henne där för att jag skulle få mat i magen. Resten  av kv'llen var mycket trevlig!

I går var vi och köpte blommor till mamma, håkans mamma och min faster. sen åkte vi ut till skoghall och lämnade håkans mammas blomma. Efter det åkte vi och beställde pizza och åkte hem till mamma och käkade och lämnade blommorna hon skulle ha. sen åkte vi till min faster och firade henne.
resten av kvällen blev ganska lugn:)

Nu ska vi åka hem och laga mat och sen kanske det blir en tur i pärlan:)

Film och popcorn med becca blir det iaf senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela