Josse - Mitt liv och mina tankar

Något bra och något dåligt.....

Publicerad 2009-07-27 12:39:00 i Allmänt,

Carro ringde igår när vi var på väg från skoghall och sa att Ina hade blivit påkörd. En timme tidigare eller nåt hade jag bestämt med Johanna att jag skulle passa Ina idag. Men det blev det inget med. Istället ska hon opereras idag. Inte det roligaste. Tänker på er Johanna, Daniel och speciellt Ina!!!!

I dag ringde min kusin och frågade om jag fortfarande ville ha jobb på scandic. Självklart vill jag ju det. Behöver verkligen något att öra nu när Håkan inte är hemma ju. Så jag tackade ja och börjar jobba i morgon klockan 8.30:)
Inen är gladare än jag:)

Hehe nu ska jag gå ner i tvättstugan och tvätta lite sen ska jag städa:)

Film ikväll med Jessica???

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela