Josse - Mitt liv och mina tankar

Helg och sånt....

Publicerad 2009-07-27 00:22:38 i Allmänt,

Denna helgen har vart ganska lugn ändå. I fredags var jag på stan med Mikaela och Lucas. Det var sååå roligt. det var 2½ år sen vi träffades senast men det kändes som förra veckan. Vi kan prata om allt. Mycket trevligt. Det måste göras om.
Igår var jag och hHåkan funktionärer på Gamla flygfältet. 201m och drifting. Det var roligt ända tills det började regna. Sen var det inte så roligt för mina skor läckte in vatten och jag stod i en vattenpöl. Det blev nästan sjöar där vi stod:( Jag var helt sjöblöt när vi kom hem. Jag ville bara ta av mig alla blöta kläder och bädda ner mig, men då kommer Håkan på att vi ska åka ut till maxi och handla. Det var ju bara att dra på sig alla kläder igen och iväg. Sen var vi och spelade biljard en sväng och sen åkte vi hem och sov. Idag har vi vart på Bergvik en sväng och hem till Jessica. Sen åkte vi hem och lagade sju matlådor som Håkan ska ha med sig när han åker till Ransby i morgon. Kommer sakna honom myyyycket. Hur ska ja klara mig utan honom?? Nej jag bara skoja.. Det gör jag, Det har jag gjort förut:)

Måste bara säga att jag börjar få lite spatt på tangentbordet. Liiiiiiite trögt att trycka på vissa knappar så om det blir helt tokiga ord så är det för att ja har bråttom när jag skriver och inte ser att jag inte tryckt ordentlit på en knapp....

I morgon blir det städa, tvätta och kanske filmkväll med Jessica:) Sen kanske jag har något att berätta i morgon också, men det märks då:)

Nu ska jag gå och myyyyysa med min älskade:)

Puss och gonatt:)

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2009-07-27 00:36:32

De va mys att träffa dig me! Trodde faktiskt inte de skulle kännas så enkelt, va som vi aldrig slutat prata=) tycker vi får ses under veckan=) puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela