Josse - Mitt liv och mina tankar

Gamla vänner och nya tider

Publicerad 2009-07-15 22:36:43 i Allmänt,

Chattar med min gamla bästa kompis. Det är mycket längesen vi pratade. Har inte pratat med varandra sen min 18-års dag, typ 2 ½ år sen alltså. Har länge funderat på att ta kontakt med henne men jag har inte vågat. Vår vänskap slutade inte på det bästa sättet. Men nu har vi bestämt att ta en fika någon dag och prata ordentligt.
Det kommer att bli mycket trevligt:) Saknar tiden med vår vänskap.

I lördags kom en annan gammal kompis hit också. Det kändes lite konstigt. Men det var faktiskt kul att träffa henne igen. Det verkar som att hon har skärpt till sig ordentligt. Hon hade tagit körkort och skaffat sig jobb. Mycket bra gjort:)

Träffade min eveline i måndags och i morse. Hon är underbar:) Hoppas att hon kommer till stan igen till helgen så man får umgås med henne lite till:)

Mamma har åkt på semester också. Hon är skyldig oss pengar som aldrig verkar komma. Hon ljög för oss i måndags och sa att hon hade satt in dom. jag pratade senare på kvällen med hennes pojkvän som sa att hon hade vart till banken en gång under dagen och då var den stängd. Börjar bli ganska förbannad. Igår sa hon att hon hade satt in dom men de finns inga pengar på mitt konto än. Jag bad henne faktiskt att dra åt helvete. haha...

Men nu ska jag strax gå ut och röka och sen åka hem och lägga min pojkvän:)

Puss och kram

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-08-03 22:19:40

Och åt helvete drog jag. Eller om det var High Chaparral...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela