Josse - Mitt liv och mina tankar

Första dagen avklarad:)

Publicerad 2009-07-28 19:36:52 i Allmänt,

Nu är äntligen första dagen på jobbet avklarad:) Det var faktiskt inte så svårt som jag trodde och det  var ganska kul också. Har upplärning idag och i morgon och sen är jag uppskriven på jobb To,Fr,Lö och Må. Det känns faktiskt väldigt bra. Lite extra pengar skadar ju aldrig. Håkan blev så glad förut när jag pratade med honom och sa att jag hade fått mer jobb. Ska kolla om det finns mer jobb nästa vecka också. Får ju passa på nu när det fortfarande behövs folk ju. Till hösten, vintern och våren blir det nog ganska dåligt med jobb. Måste ju visa framfötterna nu när jag kan så kanske jag får lite mer jobb under hösten iaf.
Nu väntar jag på att Jessica ska höra av sig om vi skulle hitta på något snart. Börjar bli lite trött och få lite ont i huvudet så jag funderar på om jag ska gå och lägga mig och titta på film och inte göra något..

I morgon blir det nog filmkväll med Mikaela och Lucas:) Mycket trevligt:)

Nu ska jag gå och röka iaf. Sen får vi se vad jag hittar på:)

Puss och kram

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-08-03 22:16:29

Vad kul att allt går bra. Tänk vad skönt det kommer att kännas när du får egna pengar.

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josse

Jag är en glad tjej som bor i Karlstad tillsammans med min ganska nyblivna man och våra hundar Texas och Tia. Här får ni läsa om mitt liv, mina hundar och livet i allmänhet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela